Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen voor Sterrendroom 

1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is eenvoudig! Blader door ons uitgebreide assortiment producten, voeg jouw gewenste items toe aan je winkelwagen en ga naar de kassa om jouw aankoop te voltooien.

2. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren de volgende betaalmethoden.

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
  • Union Pay
  • Apple Pay
  • Google Pay

3. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Daarom kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen.

Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport, opslag, verpakkings- en verzendkosten en de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs. Iedere bestelling wordt binnen 24u verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 5-14 werkdagen.

4. De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via onze Track je order pagina!

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

5. Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op de pagina Track je order kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om je bestelling te volgen.

6. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.

7. Bieden jullie internationale verzending aan?

Momenteel bieden we gratis verzending aan klanten in Nederland en België. We breiden onze diensten voortdurend uit, dus blijf op de hoogte van updates!

8. Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

>>Klik hier om een retourformulier te downloaden<<

9. Hoelang duurt het voor mijn betaling is terug gestort?

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op je rekening staat.

10. Hebben jullie een fysieke winkel? 

Sterrendroom is momenteel een online-only retailer. We hebben een breed scala aan producten beschikbaar op onze website.

11. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice? 

Onze toegewijde klantenservice is 24/7 beschikbaar om al jouw vragen te beantwoorden en te zorgen voor de beste winkel ervaring. Bezoek onze Contactpagina voor informatie over hoe je contact met ons kunt opnemen.

12. Is mijn informatie veilig? 

Ja, jouw privacy is voor ons van het grootste belang. Wij houden ons aan strikte beveiligingsmaatregelen en privacybeleid. Voor meer informatie kun je onze Privacy Policy pagina bezoeken.

Staat jouw vraag er niet bij?

Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt jouw vraag gewoon stellen via het contactformulier